Kaarisillalla

Usko ja luottamus

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Avainsanat
Viimeisimmät aiheet
» Sanaa tälle päivälle
Tänään kello 9:42 kirjoittaja AnnSofi

» Nimipäiväonnitteluja
Eilen kello 11:32 kirjoittaja AnnSofi

» Suomen historiaa - opiksi
01.12.17 21:13 kirjoittaja AnnSofi

» Uusi alku haaksirikkoon joutuneelle
23.11.17 14:31 kirjoittaja AnnSofi

» Poissaoloja foorumilta
04.10.17 10:05 kirjoittaja AnnSofi

» Mediatietoja
04.10.17 10:02 kirjoittaja AnnSofi

» Anteeksiantamus
25.07.17 11:50 kirjoittaja Aamurusko

» Kesäjuhlia
12.07.17 11:52 kirjoittaja Kirsikka

» Rippikoulusta....
22.06.17 11:13 kirjoittaja AnnSofi

Tammikuu 2018
SuMaTiKeToPeLa
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
KalenteriKalenteri
Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

The most tagged keywords
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
Kirsikka

AnnSofi

Jaa | 

Sanaa tälle päivälle

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kirsikka
Admin

Viestien lukumäärä : 1969
Ikä : 74

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   11.11.17 20:03

Minä olen tulimuuri Jerusalemin ympärillä, sanoo Herra. Sak. 2:9

Jeesus sanoo: Kalliolle minä rakenna kirkkoni. Sitä eivät tuonelan portit voita. Matt. 16:18

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   12.11.17 12:43

Älä paheksu lähimmäistäsi vain ajatuksissasi, vaan nuhtele häntä avoimesti, muuten
joudut osalliseksi hänen syyllisyydestään. 3 Ms. 19:17

Ojentakaa kurittomia, rohkaiskaa arkoja, tukekaa heikkoja ja olkaa kaikkia kohtaan
kärsivällisiä. 1 Tess. 5:14

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   13.11.17 11:43

Lievitä sydämeni tuska, ota pois minun ahdistukseni. Ps. 25:17

Jumalan rauha, joka ylittää kaiken ymmärryksen, varjelee teidän sydämme ja ajatuksenne,
niin että pysytte Kristuksessa Jeesuksessa. Fil. 4:7

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   14.11.17 11:49

Astukoot siis esiin sinua puolustamaan nuo taivaan jaottelijat ja tähtien tähyäjät,
jotka aika uuden kuun tullen ilmoittavat, mikä sinua odottaa! Katso, he ovat kuin
olkia, tuli polttaa heidät! Jes. 47: 13-14

Mikään ei tuota minulle suurempaa iloa kuin se, että kuulen lasteni elävän
totuudessa. 3 Joh. 4

Admin

Viestien lukumäärä : 1893
Ikä : 97

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   15.11.17 14:28

Olkoon sydämenne vilpitön Herraa, Jumalaanne, kohtaan. 1 Kun. 8:61

Ote on kohdasta, kun liitonarkki viedään Herran temppeliin Salomon aikana ja on temppelin
vihkiminen. Salomo rukoilee. Hoorebilla Herra teki liiton israelilaisten kanssa, heidän
lähdettyään Egyptin maasta. Ja kun papit lähtivät pyhäköstöä, täytti pilvi Herran temppelin,
niin että papit eivät voineet astua toimittamaan virkaansa pilven tähden; (jj. 9-11)
Salomo rukoili rakennuttamassaan temppelissä, jonka Herra oli käskenyt tehdä. Hän siunasi
koko Israelin seurakunnan; ja koko Israelin seurakunta seisoi. Hän kiitti Herraa, Israelin
Jumalaa, joka lupauksensa mukaan kädellään Salomon kautta antoi heille temppelin.
Salomo sanoi:"Herra, Israelin Jumala, ei ole sinun vertaistasi jumalaa, ei ylhäällä taivaassa
eikä alhaalla maan päällä, sinun, joka pidät liiton ja säilytät laupeuden palvelijoitasi kohtaan, 
jotka vaeltavat sinun edessäsi kaikesta sydämestään............ Mutta suuko todella Jumala
maan päällä? Katso, taivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän 
temppeliin..... Käänny kuitenkin palvelijasi rukouksen ja anomisen puoleen, Herra, minun
Jumalani, niin että kuulet huudon ja rukouksen, jonka palvelijasi tänä päivänä rukoilee
edessäsi, ja että silmäsi ovat yöt ja päivät avoinna tätä temppeliä kohti ....josta olet sanonut:
´Minun nimeni on asuva siellä´..... Kuule ja anna anteeksi...... auta palvelijasi oikeuteensa."

Mahtava kuva Jeesuksesta Kristuksesta! Häneen on Isän silmät koko ajan kääntyneet. 
Jokainen, joka katuen ja parannusta tehden tulee Hänen eteensä pyytäen syntejään anteeksi
ja veren puhdistusta, saa ne anteeksi. Hänet armahdetaan. 
Tämä on järjestys, kun ihminen haluaa yhteyteen Isänsä kanssa. Jeesuksen täytetty työ on
ainutkertainen ja täydellinen. Hänen työhönsä turvaten ihminen saa levon ja rauhan ja on
matkalla kotimaahan.
Ei ole muuta tietä! Niitä kyllä on tarjolla yllin kyllin, mutta ne vievät ihmisen kuolemaan ja
kadotukseen. Kuka sinne haluaisi joutua? Ei varmaan kukaan.

Uuden testamentin kohta kiteyttää saman asian:

Joka liittyy Herraan, on samaa henkeä hänen kanssaan. 1 Kor. 6:17
Takaisin alkuun Siirry alas
http://usko.foorumi.biz
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   16.11.17 12:02

Kansat tulevat sinun valosi luo ja kuninkaat sinun aamunkoittoosi. Jes. 60:3

Monet viimeiset ovat silloin ensimmäisiä, monet ensimmäiset viimeisiä. Luuk. 13:30
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   17.11.17 11:55

Mutta sinun kuollees elävät, ja minun kuolleet ruumiini nousevat jälleen kuolleista. Herätkäät 
ja  kerskatkaat te, jotka makaatte maan alla; sillä sinun kastees on viheriäisen kedon kaste, 
ja maa on kuolleet itsestänsä antava. (Biblia 1776)

Autuaita ne, jotka tästä lähtien kuolevat Herran omina, sanoo Henki. He saavat levätä vaivoistaan. 
Ilm. 14:13
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   18.11.17 11:43

Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden, jotka asuvat kuoleman
varjon maassa, niille loistaa valkeus. Jes. 9:1

hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta
ja puhdistaakseen itseleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee. Tiit. 2:14

11:43:41
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   19.11.17 10:48

Onhan Herra, teidän Jumalanne, siunannut teitä kaikissa toimissanne. 5 Ms. 2:7

Istuttaja ei siis ole mitään, ei myöskään kastelija, vaan kaikki on Jumalan kädessä,
hän suo kasvun. 1 Kor. 3:7

10:48:27
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   20.11.17 13:48

Älkää lisätkö mitään näihin käskyihin älkääkä poistako niistä mitään. Pitäkää
Herran, Jumalanne käskyt, jotka minä teille annan. 5 Ms. 4:2

Jeesus sanoi: Minun äitini ja veljeni ovat nämä, jotka kuulevat Jumalan sanan ja
tekevät sen mukaan. Luuk. 8:21

14:29:18
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   21.11.17 10:39

Hyvin käy sen, joka on armelias ja lainaa omastaan muille, sen, joka aina toimii 
oikeuden mukaan. Ps. 112:5

Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille. Luuk. 6:31

10:39:06
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   22.11.17 13:22

Pelasta kansasi ja siunaa omiasi, kaitse ja kanna heitä nyt ja aina. Ps. 28:9

Jeesus sanoo: Minulla on myös lampaita, selaisia, jotka eivät ole tästä tarhasta, ja
niitäkin minun tulee paimentaa. Ne kulevat minun ääneni, ja niin on oleva yksi lauma 
ja yksi paimen. Joh. 10:16
13:25:48
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   23.11.17 14:03

Minä ajattelen ikiaikaisia päätöksiäsi, Herra, niistä minä saan lohdun. Ps. 119:52

Psalmissa 119 on monenlaista asiaa. Ensiksi kysyy itseltään, olenko tosissani näiden 
sanojen edessä. Jos ei ole, saa tehdä parannuksen ja pyytää: Jeesus, puhdista verelläsi
sydämeni valheellisuudesta. Luvusta voi ottaa vain ne kohdat, jotka itseä miellyttävät.

On kuitenkin kysymys siitä, mikä on asenne Hänen sanansa edessä. Kaikki Raamatun Sana 
on Hänen sanaansa. Eri asia on, että ei kykene aina kaikkea omaksumaan, oma vajavaisuus 
estää. Siitäkin huolimatta oikea asenne on ottaa tosissaan Jumalan Sanan.
Kun näin on, Sana alkaa avautua ja monessa kohdassa muuttuu rukoukseksi. Huomaa, missä
kohdassa tarvitaan apua.
Viimein huomaa, että Jeesus Kristus on tämän lain jo täyttänyt ja kantanut sen ristille. Hän
on vuodattanut verensä, että meillä on syntien anteeksisaaminen Hänen veressään.
Kun synnit on anteeksi, rukoilee "Jeesus, tule sydämeeni, tahdon olla omasi, kuulua vain
Sinulle ja elää vain Sinussa ja Sinulle."

On Jeesus nimi ihanin, sielulle uskovalle, se lohdun antaa tuskihin, tuo rauhan ristin alle.

Seurauksena on, että haluaa oppia Jeesuksesta ja Jeesukselta enemmän ja enemmän.
Käy samoin kuin Marialle, joka asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen
puhettaan. Luuk. 10:39
14:03:56
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   24.11.17 10:43

Jumala ei unohda köyhää ainiaaksi, sorrettujen toivo ei raukea tyhjiin. Ps. 9:19

Me saamme olla aina Herran kanssa. Rohkaiskaa toisianne näillä sanoilla. 1 Tess. 4:17-18

10:43:57
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   25.11.17 12:31

Muistakaa aina rakastaa Herraa, Jumalaanne. Joos. 23:11

Jumala on rakkaus. Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa. Ja Jumala pysyy 
hänessä. 1 Joh. 4:16

Jumalan rakkaus, mitä se oikeasti on?
 Joh. 3:16 kertoo siitä, samoin 1 Kor. 13 sekä myös koko Raamattu. Kun oppii tuntemaan
Jumalan Sanaa, Hänen rakkautensakin avautuu enemmän ja enemmän ja tuo esiin
rakkauden monia vivahteita. Kaikki on Isän rakkautta Poikansa Jeesuksen Kristuksen
välityksellä ja kautta, niin hyvä kuin huonokin. Huono ei kyllä ole Hänen rakkaudestaan,
Hän vain käyttää sitä saattaakseen ihmisen elämään ja olemaan vain Häntä varten ja
että Hänen rakkautensa tavalla ja toisella tulisi Hänen omiensa kautta esiin ja olisi 
todistuksena ihmisille, että Jeesus elää ja vaikuttaa, että hekin uskoisivat.
Rakkaus on ennen kaikkea sitä, että Kristus Jeesus minussa saa muotoa ja vaikuttaa 
omia suunnitelmiaan ja asioitaan. 

Miten Jeesus Kristus saa muotoa ihmisessä?
Ensiksi, anna itsesi Hänelle kokonaisvaltaisesti, pyydä syntisi anteeksi ja ilmaise Hänelle
halusi olla Hänen omansa; kädessään ja käytössään.
En tiedä muuta tietä, kuin että saatuaan kaikki kauheat syntinsä anteeksi ja nähdessään,
kuinka Jeesus rakasti syntistä niin, että uhrasi itsensä ristillä hyväkseni. Eikö se synnytä 
vastarakkautta Häneen?!!!!
Toiseksi pyytää saada kieltää itsensä, ottaa ristinsä joka päivä ja seurata Häntä. Aluksihan
tämä kaikki on opiskelua ja uskon kautta omistamista. Kaiken aikaa on pyyntö: Jeesus, täytä
Hengelläsi, että Sinä minussa voisit toteuttaa suunnitelmasi. Rukoillen.

Se ei ole helppo tie. On taistelu maailmaa, perkelettä ja omaa lihaa vastaan. Kun oppii jotakin
maailman houkutuksista, sielunvihollista ja sen valheita sekä itseään (omia lihallisia taipumuksiaan ja 
halujaan), siinä todella tarvitaan Jeesus Kristus apuna ja auttajana. Oppii myös näkemään,
kokemaan ja uskomaan, että "Hän, joka minussa on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.

Suurempaa on kuitenkin oppia tuntemaan Isää Jumalaa, Poikaa Jeesusta Kristusta ja Pyhää Henkeä!
Hän kykenee minussakin tekemään kaiken sen, minkä on suunnitellut jo aikojen alussa
valmistaessaan suunnitelmansa elämääni varten.
Suurin asia on päästä takaisin Jeesuksen luo livenä. Elämä täällä ja tässä ruumiissa on
harjoitusta ja puhdistusta, että olisi valmis, kun Hän tulee hakemaan luokseen.
Ydinasia; pysy Hänen verensä puhdistuksessa katumuksessa ja parannuksessa. 
Siten olet valmis, koska siten olet jatkuvasti Hänessä!
12:31:41
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   26.11.17 11:11

Daavidin virsi.
Herra, kuule minun rukoukseni, ota korviisi minun anomiseni. Vastaa minulle 
uskollisuudessasi ja vanhurskaudessasi.
Älä käy tuomiolle palvelijasi kanssa, sillä ei yksikään elävä ole vanhurskas edessäsi.
Sillä vihollinen vainoaa minun sieluani, hän on ruhjonut minun elämäni maahan ja
pannut minut pimeään niinkuin ammoin kuolleet.
Minun henkeni nääntyy minussa, sydäntäni kouristaa minun rinnassani.
Minä muistelen muinaisia päiviä, tutkiskelen kaikkia sinun töitäsi ja ajattelen sinun
kättesi tekoja.
Minä levitän käteni sinun puoleesi. Niinkuin janoinen maa, niin minun sieluna halajaa
sinua. Sela.
Vastaa minulle pian, Herra, minun henkeni nääntyy. Älä peitä minulta kasvojasi, etten
tulisi niiden kaltaiseksi, jotka hautaaan vaipuvat.
Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie,
jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.
Pelasta minut vihollisistani, Herra. Sinun tykösi minä pyrin suojaan.
Opeta minut tekemään sitä, mikä sinulle kelpaa, sillä sinä olet minun Jumalani. Sinun
hyvä Henkesi johdattakoon minua tasaista maata. Ps. 143:1-10
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   27.11.17 14:27

Hän tomusta nostaa halvan, hän loasta korottaa köyhän, pannakseen heidät ruhtinasten 
rinnalle ja antaakseen heidän periä kunniasjat. Sillä maan tukipylväät ovat Herran. Maan 
perustukset ovat Herran, hän on asettanut niiden päälle maanpiirin. 1 Sam. 2:8

Isä on armollinen luoduilleen, Hän kertoo, kuka on tämän planeetan Herra ja kaikkivaltias.
Hänen suuruutensa ja mahdollisuutensa kaikissa asioissa on mittaamaton, rajaton!
Kaiken kukkuraksi

Jumala on pannut Poikansa kaiken perilliseksi, jonka välityksellä hän myös on luonut
maailmat. Poika on Jumalan sädehtivä kirkkaus, hänen olemuksensa kuva, ja hän ylläpitää 
kaikkea olemassa olevaan sanansa voimalla. Hebr. 1:2-3

Jeesus Kristus on Jumala, Hänen kirkkautensa sätely. Hänen alentumisensa ihmiseksi
osoittaa ikuista rakkautta ja nöyryyttä kadotukseen matkalla olevaa ihmistä kohtaan.
 Hän haluaa saada luotunsa takaisin yhteyteensä.
Jeesus nöyryytti itsensä ihmiseksi ja Hän oli olennaltaan kuin ihminen. Hän on kuitenkin 
100 % Jumala ja 100% ihminen. Ei Hänen olisi tarvinnut tätä tehdä. Paras osa olisi
ollut olla Isän ja Pyhän Hengen kanssa taivaan kirkkaudessa ja vapaudessa. Kaiken Hän teki,
koska rakastaa Isää ja ihmistä. Isä, Poika ja Pyhä Henki pitävät yllä elämää maailmassamme
sanallaan, sanansa voimalla.
Rakkaus on väkevä voima, joka murtaa synnin kahleita, vapauttaa maailman, perkeleen ja
oman lihanmielisyyden vallasta vapauteen, iloon ja onneen Jeesuksessa Kristuksessa!
Ihminen on Jeesuksessa Kristuksessa, kun Hän uskoo sydämessään Jeesuksen ristinkuoleman,
Hänen veressään puhdistuksen kautta Jeesuksen ylösnousseeksi, joka elää ja vaikuttaa tänään 
niin kuin Raamattu kertoo. 
14:32:26
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   28.11.17 15:53

Jos teet oikein, voit kohottaa katseesi, mutta jos et tee, on synti ovella vaanimassa.
Sinua se haluaa, mutta sinun on pidättävä se kurissa. 1 Ms. 4:7

Olette päässeet vapaiksi synnin orjuudesta ja palvelette nyt vanhurskautta. Room. 6:18

1. jae on tosi, koettua elävässä elämässä. Jos tekee väärin, synti väijyy ovella, se yrittää 
vangita omantunnon pois vapaudesta, johon Jeesus Kristus on vapauttanut.
Vapaus antaa oikean palvelumielen palvella vanhurskautta, toimia oikein Raamatun ohjeiden
mukaan ja tietää, että se on Isän Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen palvelemista, Pyhässä
Hengessä.
Mitä sitten, jos lankeaa pois tästä vapaudesta? Jeesus Kristus on sovittanut syntisi/syntimme,
vuodattanut verensä syntien anteeksisaamiseksi ja nousi kuolleista, elää ja vaikuttaa Pyhässä
Hengessä omiensa elämässä oman suunnitelmansa. Se on jokaisen ihmisen kohdalla jo.
Toteutuminen voi alkaa, kun antaa itsensä Hänelle, joka on syntiemme Sovittaja, mutta
myös oman elämänsä toteuttaja meissä.
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   29.11.17 11:21

Hylätkää väärät tienne ja tehkää hyvää! Silloin minä annan teidän asua tässä paikassa. Jer. 7:3

He myivät talonsa ja tavaransa ja rahoista jaettiin kaikille sen mukaan kuin kukin tarvitsi. 
Joka päivä he uskollisesti kokoontuivat temppeliin, ja kodeissaan he yhdessä mursivat leipää ja 
aterioivat riemullisin ja vilpittömin mielin. He ylistivät Jumalaa ja olivat koko kansan suosiossa. 
Apt. 2:45-47
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   30.11.17 11:57

Herra sanoi Moosekselle: Minä olen mieltynyt sinuun ja tunnen sinut nimeltä. 
2 Ms. 33:17

Enkeli tuli Marian luokse ja sanoi: Ole tervehditty, Maria, sinä armon saanut!
Herra kanssasi! Luuk. 1:28
11:57:07
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   01.12.17 11:42

Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. Snl. 16:18

Joka luulee olevansa jotakin, vaikka ei ole mitään, pettää itseään. Kukin tutkikoon
vain omia tekojaan. Silloin hän voi ylpeillä vain siitä, mitä hän itse on, vertaamatta
itseään toiseen. Gal. 6:3-4

11:42:37
Kirsikka
Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   02.12.17 12:28

Kääntykää kaikki pahoilta teiltänne ja pahoista teoistanne. Jer. 25:5

Tehkää sentähden parannuksen soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne:
Onhan meillä isänä Aabraham, sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää
lapsia Aabrahamille. Luuk. 3:8

Ensin tulee kääntyminen pois pahoilta teiltään ja teoistaan. Sitten sydän kääntyköön Jumalansa
puoleen anomaan armahdusta, puhdistusta Jeesuksen veressä ja uudistusta Pyhässä Hengessä.
Asiaa voi kertoa näinkin: Anna elämäsi, syntisi, menneisyytesi ja tulevaisuutesi Jeesukselle.
Hän vain voi uudestisynnyttää ihmisen uuteen, elävään toivoon ja iankaikkiseen elämään.
Minua ja sinua ei auta esi-isämme, heidän uskonsa ja rukouksensa, ei mikään hyvä teko tai
asia, ei liian raskaat synnit ja rikokseni. Kuka voi auttaa, vapauttaa, antaa uuden elämän?
Jeesus Kristus!

12:29:56

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   03.12.17 10:12

Laulakaa Herralle uusi virsi, maan ääristä alkaen laulakaa hänen ylistystään. Jes. 42:10

Sakarias täyttyi Pyhällä Hengellä ja puhui pofeetallisin sanoin: Ylistetty olkoon Herra,
Israelin Jumala! Armossaan hän on katsonut kansansa puoleen. Luuk. 1:67-68

Hoosianna Daavidin Poika, kiitetty olkoon hän!
Kiitetty Daavidin Poika, joka tulee Herran nimeen.
Hoosianna, hoosianna, hoosianna, hoosianna!
Kiitetty Daavidin Poika, joka tulee Herran nimeen.
Virsi 1 

10:12:41

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   04.12.17 11:23

Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan. Menneitä ei enää muistella, ne eivät
nouse mieleen. Jes. 65:17

Olkaa niin kuin palvelijat, jotka odottavat isäntäänsä. Luuk. 12:36

Kun Isä Jumala luo uuden taivaan ja uuden maan, siellä ei enää menneitä muistella.
Miten se voi olla mahdollista? Isä on luonut kaiken uudeksi, ihmisen mielenkin.
Uusi mieli ei muistele enää menneitä.
Tätä ennen Isä kehottaa olemaan niinkuin palvelija, joka odottaa isäntäänsä.
Meille kuuluu Herran Sana: olkaamme Jeesusta Kristusta odottamassa.
Mutta Häntä ei voi odottaa, ei ole edes odotuksen mieli, jos on tähän maailmaan
jollakin tavalla rakastunut. Silloin on jumissa. Sitä voi olla jumissa myös itsensä
kanssa. Pitääkö Herran antaa kärsimystä, sairautta ja kuolemaa, ennenkuin ihminen
ymmärtää alkaa odottaa Hänen tuloaan?

11:23:10

Admin

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   05.12.17 13:13

Mooses sanoi: Painakaa mieleenne kaikki määräykset, jotka minä tänään olen teille
antanut. Tämä ei saa olla teille mikään tyhjä, merkityksetön sana. Se on teidän elämänne.
5 Ms. 32:46-47

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Ei hän itse ollut tuo valo,
mutta valon todistaja hän oli. Joh. 1:6,8

ViestiAihe: Vs: Sanaa tälle päivälle   

Sanaa tälle päivälle
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Kaarisillalla :: Sanaa tälle päivälle-
Siirry: