Kaarisillalla

Usko ja luottamus

PääsivuPääsivu  PortaaliPortaali  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku
Avainsanat
Viimeisimmät aiheet
» Sanaa tälle päivälle
Tänään kello 11:55 kirjoittaja AnnSofi

» Nimipäiväonnitteluja
14.11.17 11:40 kirjoittaja Kirsikka

» Poissaoloja foorumilta
04.10.17 10:05 kirjoittaja AnnSofi

» Mediatietoja
04.10.17 10:02 kirjoittaja AnnSofi

» Anteeksiantamus
25.07.17 11:50 kirjoittaja Aamurusko

» Kesäjuhlia
12.07.17 11:52 kirjoittaja Kirsikka

» Rippikoulusta....
22.06.17 11:13 kirjoittaja AnnSofi

» Uskon ydin pääsiäisen sanomassa = ilosanoma
13.04.17 12:20 kirjoittaja Kirsikka

» Sanaa tälle päivälle
18.03.17 18:32 kirjoittaja AnnSofi

Marraskuu 2017
SuMaTiKeToPeLa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
KalenteriKalenteri
Yhteistyökumppanit
ilmainen foorumi

The most tagged keywords
Kuukauden aktiivisimmat kirjoittajat
Kirsikka

AnnSofi

Jaa | 

Henkilökohtaisia todistuksia

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
AnnSofi
Admin

Viestien lukumäärä : 1786
Ikä : 97

ViestiAihe: Henkilökohtaisia todistuksia   07.01.14 18:46

Mua alkoi äsken puhutella tämän ja sen entisen Kaarisillan kuvat.
Entisessä kaarisilta oli selkeämmin erottuva muusta ympäristöstä, puhtaanpi ja selkeämpi.
Täällä tuo silta on maanläheisempi. Enempi on tavallista elämää ympärillä ja kuitenkin sen
keskellä menee kaarisilta, kai puusta, eli maasta, värkätty.

Kuvaa mun elämää. Ennen uskonelämä oli voittoisampaa, puhtaammalta näyttävää ja muista
erottuvaa (ainakin omasta mielestä).
Sitten tuli erämaakoulu, jota jatkan ilmeisesti siihen asti kuin Jeesus tulee hakemaan......
On huomannut, että olen maasta, maan tomusta tehty, maallinen ja lihallinen. Synti on tullut
suuremmaksi, kun oppii tuntemaan itseään, lopettaa itselleen valehtelemisen.
Erämaakoulussa oppii parhaiten turvaamaan yksin Kristukseen, Hänen armotyöhönsä ja
verensä puhdistavaan voimaan, joissa on Pyhä Henki. On pakko, ei ole muuta turvaa!

Kaarisillan kuva on lähempänä tavallista ihmistä. Kuvassa luonto on enemmän hallitseva.
Niin luonto kuin ihminenkin ja kaikki, mitä tällä planeetalla on, ovat Jumalan Sanalla tehdyt.
Ei enää elä joissakin utipioissa/ihanteissa.  Ihanteita saa aina olla, ihminen ei muuten jaksa,
mutta ne eivät anna tosi elämää, vain hetkellistä helpotusta, ainakin joskus.

Alkaa näyttää siltä, että ihmeet Jumalan armosta Kristuksessa Jeesuksessa enentyvät siksi,
kun itse on maasta tehty. Jos johonkin tässä maailmassa luottaa, se julistaa jo sydämen
luopumusta Jumalasta. Siihen me olemme erittäin nokkelia, tai ainakin minä.

Jumalan armosta olen se, mikä olen ja Hänen armonsa ei ole jäänyt kohdallani turhaksi,
koska tarvitsen Häntä joka hetki aina uudelleen ja uudelleen.
Olisi ihanaa, jos Hän täyttäisi niin Hengellään, että lihan himot ja teot ei saisi valtaa. Se olisi
ihanaa, vaikka taistelevaa uskoa ja elämää.
Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruuniista? Kiitos Jumalalle
Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen
mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia. Room. 7:24-25
Takaisin alkuun Siirry alas
http://usko.foorumi.biz
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   29.03.14 19:27

Ystävä sanoi, että mun pitää tehdä uskoon tulostani traktaatti! Ajattelin, tä? Aloitan kuitenkin
jonkinlaisella raakileella kertoen, miten se tapahtui ja mitä tapahtui ja kuka tämän kaiken teki?

Jumala alkoi vetää............. puoleensa. Siihen asti olin kiukkuinen kaikesta hengellisestä ja
tyrmäsin heti, jos sinne päin jutut viittasi. Oli muutenkin kaikella tavalla vaikeaa...
Sisareni antoi joululahjaksi Carl Sunbyn kirjan Takaisin elämään. Se oli hengellinen ja sanoma
oli, että sinäkin voit ja saat antaa elämäsi Jeesukselle. En ollut siihen asti sietänyt mitään
hengellistä, mutta tämän luin melkein yhdellä istumalla ja ihmettelin, kuinka luinkin, vaikka ei
pitänyt olla kiinnostusta asiaan. Kirjan luettuani sydämeeni tuli toive, että minäkin haluaisin
tuota samaa.

Meidän mummi kuoli joulun jälkeisenä ensimmäisenä arkipäivänä. Hautajaiset olivat
tammikuun alussa.
Kun hänet laskettiin hautaan, menin reunalle katsomaan ja samassa sisältäni alkoi nousta
vastustus;
ei voi olla totta, että mihin puu kaatuu, siihen se maatuu, se on loppu. Olin näin uskotellut
itselleni siihen asti. Muistotilaisuudessa äiti ja veli lauloivat  laulua "Golgatan veressä voima on....."
Heidän laulaessaan jumalattomuuden pato murtui sisätäni ja aloin itkeä. Ajattelin että mitä
tämä on, kun en mummia kuitenkaan kauheasti ikävöinyt.

Tammikuussa olin töissä yksin 3 pv. Työtoverini olivat matkoilla. Otin mukaani Raamatun ja
pienen vihon "Miten tullaaan kristityksi". Olin senkin saanut siskolta joskus ennemmin, kumma
kun en ollut hävittänyt, vaikka kaikki muut hengell. lehdet sai äkkilähdön roskiin.

Siinä neuvottiin, miten se voi tapahtua. Tein ohjeiden mukaan.
Pyhä Henki toi eteeni kuin videona elämäni synnit, alkaen omenavarkaudesta jne. Mitä
suuremmiksi synnit tulivat, sitä enempi kauhistuin ja kaduin ja pyysin anteeksi.
Illalla rukoilin polvillani sohvan vieressä (lapset nukkuivat jo ja mies oli poissa). Jouduin
ikäänkuin laskemaan kustannuksia; mitä kaverit sanoo, mitä mies, jos otan todellisen askeleen
Jumalan puoleen.
Totesin; ei voi kaverit eikä mies auttaa mua taivaan portista sisälle, ratkaisu on mun. Ja Jeesus
on Hän, joka taivaaseen päästää. Jätin itseni Hänelle.

Seuraavana aamuna heräsin Jumalan, Isän ääneen:"Ole turvallisella mielellä, sinun syntisi ovat
anteeksiannetut". Siinä samassa tuli usko minuun eli Jeesus uudestisynnytti minut elävään
toivoon.

Voi että, kuinka elämä muuttui totaalisesti. Vanhaa ei aluksi edes muistanut, kun uusi = 
Jeesus oli sydämeeni tullut. Elämäntyyli, asenteet ja ajatukset, ennen kaikkea sydän oli
muuttunut uudeksi. Olin kuin "silmäni pessyt ja avannut kissanpoika". Maailma oli kaunis,
ihmiset rakkaita ja olisi halunnut hyppiä ja tanssia.

On kiitollinen mieli kaikesta tästä. Jeesus kutsui ja veti ja antoi uuden Hengen.
Sai elää Golgatalla, Jeesuksen veren puhdistuksessa. Hän on elämäni perusta, joka ei horju
eikä heilu. Hän kestää, vaikka kaikki muu kerran hajoaa. Hän on turvani ahdingon aikana, 
Hän tietää mitä minulle kuuluu ja auttaa. Hän on läsnä jokaisessa hengenvedossa.

Hän uhrasi elämänsä ristille ja sovitti koko maailman synnin, sinun ja minun.
Hän vuodatti verensä, että voimme saada veren puhdistuksen eli synnit anteeksi.
Isä herätti Hänet kuolleista, että mekin saisimme uskomalla Häneen, elää aina Hänen
yhteydessään, nyt ja kuoleman tuolla puolella.

Tämä on sykähdyttävin ja kaunein Jumalan, Isän rakkauden osoitus, sen huipentuma ihmistä
kohtaan, siis sinuakin ja minua!
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   18.09.14 11:33

Edelliseen jatkoksi: kaksi kuukautta meni, olin Jumalan elävässä läsnäolossa. Sitten alkoivat
taistelut ja lopuksi mielessäni olin niin syntieni saartama, että totesin; ei tästä tule mitään..........
Pääsin raamattu- ja rukouspiiriin. Siihen mennessä en ollut kuullut, että Jeshua voi täyttää
Pyhällä Hengellään Hänen verellään pestyn sydämeni. Armolahjoja oli ja niitä käytettiin.
Ihmettelin, pelkäsin ja tulin kuitenkin uteliaaksi........minäkin haluaisin........

Olin srk-kokouksessa. Puhuja puhui asioita "Pyhän Hengen vaikutuksessa ja voimassa". Hän
sanoi mm. sinulla on kielet, avaa suusi. Avasin suuni ja aloin puhua jotakin ihmeellistä kieltä,
jota en ymmärtänyt.

Olin kotona aikeissa mennä päivätorkuille, kun lapset olivat päiväunilla. Tuli voimakas halu
polvistua taas tuolin viereen. Puhuin kielillä ja siihen alkoi tulla selitystä. Sitä voisi kuvailla,
että ajatuksiin tuli selkeitä suomen sanoja.
Siitä alkoi rukoustyö seurakunnassa. Meillä oli jo 1 rukouspiiri, jota varten olin pyytänyt Herraa
itse tulemaan ja siunaamaan meitä, kun kaikilla oli tosi vaikeaa. Lahjat tulivat käyttöön ensi
tässä piirissä.

Tästä jatkui rukoustyö.......
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   18.09.14 11:55

Eilenillan kokous oli minulle mullistava. Puhuja puhui selkeästi alkuseurakunnan alussa
tapahtuneista asioista. Se mikä minut mullisti, oli, että tulee kääntyä sydämessään ja tehdä
parannus...........
Olen tehnyt parannusta jo neljättä vuotta, mutta minä sitä tein. En ollut tajunnut, että en ollut
sydäntäni taivuttanut Hänen puoleensa........... Kun näin tapahtui, Jeesus tuli ja kaikki muu
menetti merkityksensä.
Tämän päivän tunnussanassa on 2 Aik. 12:1-16. Selkeästi tulee esiin, että niin kauan kuin
Juudan kuningas Rehabeam ei ollut sydämessään nöyrtynyt Jumalan eteen, Jumala antoi
Egyptin kuninkaan hyökätä Jerusalemin kimppuun. Profeetta Semaja sanoi: Herra sanoo....Te
olette hyljänneet minut, sentähden olen minäkin hyljännyt teidät Egyptin kuninkaan käsiin (j. 5).
Silloin Israelin päämiehet ja kuningas nöyrtyivät ja sanoivat "Herra on vanhurskas". Herra ei
tuhonnut heitä, vaan antoi heidän hädin tuskin pelastua (j.7).

Sain todistaa, että Jeesus elää ja täytti Pyhällä Hengellään, aamen, halleluja!
Nyt ei ole enää kysymys siitä, mitä minä teen, olen tai vaikutan, vaan Jeesus tekee, on ja 
vaikuttaa!
Kirsikka
Admin

Viestien lukumäärä : 1900
Ikä : 74

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   17.12.14 13:10

Olin lähdössä junalle. Ajoin hyvissä ajoin parkkipaikalle. Parkkimittariin syötin kaksi kertaa
maksun, mutta ei saanut lippua. Mutta ei ollut parkkipaikkaakaan, kaikki täynnä.
Juna odotti asemalla. Ajoin lyhytaikaisparkkiin ja maksoin saman summan, mikä olisi
edellisessä paikassa riittänyt. Juoksin VRlle kysymään neuvoja ja sitten junaan. Just ehdin
sisälle, kun juna lähti.
Harmitti, tietysti saan sakot ylimääräiseltä ajalta, ajattelin. Lopuksi sain rauhan Isältä, kun
tyydyin siihen, mitä tulisi tapahtumaan.
Palattuani auto oli samassa paikassa, mutta ikkunassa ei ollut sakkolappua. Selvittelyjen
jälkeen asia meni niin, että mun ei tarvinnut maksaa kuin yksi maksu ja loput Finnpark
palauttaa. Eli kaikki meni loistavasti, praise the Lord!
Jumala kyllä tiesi, en tehnyt tätä tahallani. Oli hätätila: juna odotti, eikä pitkäaikaisparkkia
ollut, ei ole muuten koko keskustassa.
Isä auttoi! Voi että olen kiitollinen! Hän auttaa hädässä olevaa, kun tilanne on, että ei voi itse
enempää tehdä! Hänelle ei mikään minun eikä sinun elämässä ole mahdoton! Juuri silloin Hän
näyttää voimansa ja apunsa! Ja se on eri juttu, kuin opin oikeellisuus! Hän menee oppienkin
yli, praise the Lord! Oppi on hyvä, mutta se ei anna elämää.

Viimeinen muokkaaja, Kirsikka pvm 09.01.17 12:36, muokattu 1 kertaa
Kirsikka
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   09.01.15 19:36

Jumalan kohtaamisia eli Hän kohtaa minua tai minut...........
Isä on armahtanut enemmän kuin kerran tässä kohdassa.
Olen kuunnellut ja katsellut TV:ssä Mark Biltzin opetuksia "Hebrealaisia näkökulmia". Vanhassa
testametissa eli Toorassa eli opetuksissa+neuvoissa sanotaan, mitkä ovat Jumalan juhla-ajat,
jolloin Hän haluaa kohdata ihmisen. Ne eivät ole juutalaisten tai pakanoiden järjestämiä, vaan
Isän.
Ne eivät tietenkään ole pakollisia, ihminen saa itse valita, mutta jos haluan kohdata Jumalani?
Hän on kohtaamisia varten valmistanut juhla-ajat.
Esim. viime sapattina (1 Jumalan kohtaamisen päivä) Hän, Isä, oli yht´äkkiä Pyhyydessään
paikalla. Sain kokea taivaan esimakua. Tänään lenkillä Jeshuan Henki kohtasi, mahtavaa, praise
the Lord.
Mietin ja rukoilen yhä, että ymmärtäisin Hänen tarkoituksensa näissä oikein. Hän on elävä ja
todellinen ja haluaa ohjata minunkin elämää. Hän itse on tärkeä, saada kohdata Hänet uudelleen
ja uudelleen elääkseni Hänessä!

Viimeinen muokkaaja, Kirsikka pvm 09.01.17 12:38, muokattu 1 kertaa
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   20.02.15 12:14

Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin,
ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme. Room 8:34

Sain eilen elää Pyhässä Hengessä todeksi, mitä on, kun Jeesus rukoilee Isän edessä meidän
edestämme. Se rakkaus, jumalallinen, mursi sydämeni. En osaa oikein sanoiksikaan pukea, niin
kirkasta, hohtavaa, pyhää ja puhdasta se on. Se on pyyteetöntä ja ihmisen kielellä sanonottuna
Hänellä on ainainen halu rakastaa syntistä, katuvaa syntistä, uskovaa, jokaista ihmistä. Hän ei
vaadi, että ensin pitäisi jotakin suorittaa, "hyviä tekoja". Hän ei odota, että me ensin
muuttaisimme tai muuttuisimme paremmaksi. Kun ihminen on pohjalla, lopussa ja
sielunvihollinen nakittaa päällimäisenä, silloin Hän rakastaa ja armahtaa erityisellä tavalla,
voimakkaasti.
Raamatun sana "anokaa, niin teille annetaan" tulee silloin todeksi, erityisellä tavalla. Se antaa
luottamuksen sydämeen... olen anonut, Hän antaa.
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   17.03.15 11:27

[You must be registered and logged in to see this link.]
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   29.05.15 14:17

Jeshua elää! Taas Hän on monella tavalla osoittanut sen ja haluaa viitoittaa tietäni Hänen
tahtomallaa tavalla.
Kun eka viestissä tässä osiossa kerroin uskoontulosta, voin taas kertoa, että yhtä ihmeellistä
on, että Isi yhä haluaa hoitaa, ohjata, johdattaa ja ennen kaikkea antaa voiman, rohkeuden 
ja halun kulkea Hänen tietään.
Tässä samassa osiossa edellä kirjoitin, että Elohim on valmistanut israelilaisille ja kaikille
Häneen uskoville juhla-aikoja. Minäkin haluan niitä viettää, ei sen takia, että "teen Hänen
tahtonsa", vaan siksi, että Hän on varannut näille juhlapäiville omat siunauksensa, joilla
Hän haluaa omiaan ilahduttaa ja vahvistaa, että jaksaa ........

Viime pe aamulla ja sapattina aamulla sain elää todeksi jotakin ihmeellistä, kirkasta, ajatonta,
herkkää, puhdasta ja aivan kuin läpikuultavaa. Hän siunaa ja antaa, niinkuin on itse
suunnitellut. Saan tehdä parannusta väärästä käsityksestäni ja sen mukaan elämisesta.
Jeshua, puhdista verelläsi!
Sinä olen Kunnian Kuningas, kaikki on Sinussa, kaikki tulee Sinulta ja kaikki on Sinä, Sinä
toimit ja teet...........
Jeshua, tee Sinä.............
Sain sapattikokouksessa kertoa tästä ja sama Pyhyys eli Isi tuli ja osoitti, että Hän on Kaikki.
Kun niin helposti ajattelee, että "minä teen", huh!
Sain samalla rukouksen voiman. Ollessani kahdessa rukoustilanteessa melkein hihkuin ilosta.
Varmuus ja rukous oli elävää ja voimallista, praise the Lord. Elohim teki tämän, kunnia
Hänelle!

Meillä (=Isä+Poika+Pyhä Henki ja minä) kokoontui pieni ryhmä uskovia. Huoleni oli, että voi
kun Isä ja Jeshua saisivat täälläkin toimia. Voi vain sanoa, että tietysti Hän toimi ja toimii,
missä Hänet ja Pyhän Hengen työ otetaan vastaan. Näin kävi.
Yksi rukoilija toi minulle "lahjaa", konkreettisesti laittoi käsiini ja minä otin vastaan, vaikka en
tiennyt vielä siinä vaiheessa, mitä se oli. Hän kertoi.  Ihmettelin. Hän sanoi, että antoi Tooran.
Ihmettelin, miksi? Minulle on aina ollut selvää koko Raamattu.
Olisi pitänyt kysyä Jeshualta, mitä Hän halusi sillä sanoa, mutta kun ei. Teki vain omat 
johtopäätöksensä. Kuitenkin Hän antoi tässä yhteydessä lahjan; sain tehdä parannusta
suhtautumisissani muutamaan seurakuntaan.

Luin tänä aamuna Jes. 6 ja ajattelin; apua, mä olen täysin syntinen, kadotettu, pois poikennut,
sydämenikin on haureellinen Jeshuaa kohtaan = en ole vakaa, enkä varma suhteessani
Häneen.
Hoosean kirja on hyvä kirja. Siellä tulee erittäin selväksi, millainen ihminen on todellisuudessa.
Kun ihminen tulee totuuden paikalle, tulee epätoivo ja kyllä alkaa armo kelvata näiden lukujen
jälkeen. Hoos. 2:ssa, kaiken totuuden keskellä on ihanat sanat, ja tartuin niihin: Jj. 19-21  :"
Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiaoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla,
armolla ja laupeudella, kihlaan sinut itselleni uskollisuudella ja sinä olet tunteva Herran. 
Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivaasta, ja se kuulee maata..."

Sitte tuli selitystä Tooraan. Kymmenen käskyä ovat aina olleet elämäni, sanoisinko
peruspilareita.
Kuitenkin olen niissä kaikissa langennut syntiin. Nyt saan uudelleen aloittaa näiden
peruspilareiden varassa Jeshuan rakkauden, anteeksiantavaisuuden ja voiman avulla.
Siinä selitys tähän asiaan. Kunnia Jumalalle!

Miksi kirjoitan näitä? Usealle meille nämä ovat "vanhoja, tuttuja asioita". Raamattu opettaa,
että "kertaus on opintojen äiti". Elääkö Jumalan Sana sinulle ja minulle? Haluammeko
suunnata elämämme näiden mukaan, pyytää Isältä armoa, että ne toimivat.
Samalla olen halunnut kertoa, että Jeshua elää, toimii ja voi kaiken, senkin, mitä itse ei edes
usko!
Hänen Sanansa on elävä ohjenuora elämässä. Raamattu ei valehtele tai selittele. Siellä Elohim
puhuu suorat.......
Ovatko liberaaliteologit syntyneet juuri siksi, kun eivät halua ottaa Jumalan Sanaa todesta?
Heidän sydämensä ei ole oikea Isänsä edessä. Ikävää!
Tämä on kutsu parannuksen tekemiseen. Sitä voi, saa  ja tuleekin tehdä asioissa ja asenteissa.
Kun sydän todella muuttuu Isän mielen mukaiseksi, ihminen haluaa myös elämänsä muuttuvan Hänen suunnitelmiensa mukaiseksi ja hylkää entistä elämää ja entisen. On halu
aloittaa ja jatkaa puhtaalta pöydältä!

Silloin ovat totta nuo Hoos. 2:19-23 sanat. Aamen! Praise the Lord! Kunnia Jumalalle ja Karitsalle!
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   08.11.15 18:52

Pieni todistus, mitä Hengen maailmoissa tapahtuu. Oli pimeää....hätkähdin, voi ei, taasko!
Sain rauhoittua, tätähän tämä aina välillä on. Näin ristin. Se ei ollut sellainen, jonka olen 
aikaisemmin nähnyt. Se oli samassa valossa korokkeella. En ole ennemmin nähnyt niin tukevaa,
tukevasti maassa seisovaa ja turvallisuutta herättävää ja voimaa antavaa kuin nyt.
Aika on pimeä ja pimenee yhä. Jeesus ja Hänen ristinsä ja verensä ovat voimissaan. Ei mikään
eikä kukaan voi voittaa ristin siunaavaa osallisuutta ja elämää ja voimaa. Voitto on jo hankittu
Golgatalla.
Jeesus Kristus voitti ja Hän elää Pyhän Henkensä välityksellä omissaan ja jokaiselle, joka tahtoo
turvaa ja suojaa pelottavista, minulle ylivoimaisista asioista. Uskova kulkee ristin tietä. Vain se
tie vie kotiin
Jumalan, Isän ja Jeesuksen, kuninkaiden Kuninkaan ja herrojen Herran luo.
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   09.11.15 19:42

Rukoilin edelliseen ilmestykseen sanoja ja säveliä!
Sanat tulivat.....

RISTI, siinä se on
Se  valoa säteilee, turvan antaa ja rakkauden ,
korotettuna yli kaikkien valtojen,
ei mikään,  ei kukaan voi sitä horjuttaa!
Olen tullut kotiin!
Ilo pulppuaa!

Voi kiitos, rakas Jeesus!
Pitkä, uuvuttava matka on takana
epäusko ja epäilys 
poissa,
kaikki ristiriita.

Uusi on sijaan tullut
RISTI, ristintie, olen turvassa 
Jeesus, ristissäsi on lohdutus ja voima
ja opastus
On veren voima ja rakkaus,
vanhuskaus; syyllinen on syytön
rauha ja ilo läsnä!
Kiitos Isi, Jeesus ja Pyhä Henki!

Isi kiitos, hyväksyt minut;
Jeesus, ristintyösi antaa rauhan, ilon,  vapauden!
Kiitos rakkaudestasi! Kiitos Jeesus ristintyöstäsi!
Avasit minullekin suojapaikan, kodin, ristisi salaisuutta
Niin tuttu ja turvallinen, vapaus, ilo ja rauha!
Olen vihdoinkin kotona!
On ilon aika!

Viimeinen muokkaaja, Kastehelmi pvm 05.09.16 14:37, muokattu 3 kertaa
Kirsikka
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   14.03.16 13:46

[You must be registered and logged in to see this link.]

Baniaksella ylempänä vuorella oli epäjumalan kirkko. Porukka meni sitä katsomaan ja minäkin
aioin, mutta palasin takaisin. Alhaalla oli pari ystävää ja rukoilimme, matkanjohtajakin siihen
kehotti.
Rukouksessa tuli eläväksi ja todeksi Raamatun kohta Matt. 16:13-17 jossa Jeesus
opetuslapsineen olivat tässä paikassa ja Jeesus kysyi opetuslapsilta:"Kenenkä te sanotte
minun olevan?" Pietari vastasi:"Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika".
Taustaani ja taistelujani vasten ajatellen Pietarin tunnustus tuli niin todeksi, että Jeesus,
elävän Jumalan Poika, on jo voittanut kaikki maailman vallat ja voimat. Ylösnousemisensa
tähden Hän voimallaan varjelee omansa tämän maailman eksytyksiltä ja epäjumalilta.
Hänen voimansa ilmoituksessa oli ja on niin valtava ja vääjäämätön, että muuten ei voi
tapahtua!

Tähän asiaan liittyen näin tänä aamuna, kuinka maapallo on Jumalan kädessä. Pallo näytti
syntiseltä, harmaalta ja pimeältä.
Ajattelin ensin: me olemme turvassa, kun olemme Jumalan kämmenellä. Mutta mites, kun
pahuus on noin suuri. Perkele heitettiin taivaasta tänne maan päälle ja hänellä on suuri viha 
ja tuhoamisen halu kaikkiin Jumalan omiin niin pakanakansoissa kuin Israelissakin.
Tuli Ps. 113:5-7 sanat, että ..... Herra meidän Jumalamme.. asuu korkella ja katsoo syvälle - 
taivaassa ja maassa... Hän nostaa alhaisen tomusta ja köyhän loasta....
Praise the Lord! Kunnia Jumalalle!

Viimeinen muokkaaja, Kirsikka pvm 09.01.17 12:47, muokattu 1 kertaa
AnnSofi
Admin

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   05.09.16 14:32

Kesällä kesäjuhlilla tapahtui suuri ihme, kunnia Jumalalle!
Rukoiltiin mielenterveysongelmaisille paranemista. Jeesus oli aiemmin parantanut Danielin
skitsofrenian.
Yksi mies parani masennuksesta ja nainen skitsofreniasta.
Minäkin sain Jeesukselta lahjan; paranin lopullisesti niin, että masennuksen eikä exhaustion
henget jäivät siihen paikkaan. Olin kaikenkaikkiaan 30 v taistellut niitä vastaan ja ollut välillä
niiden saartama.

Kunnia Jumalalle! Praise the Lord! Kiitos Jeesus! Ylistys Pyhä Henki! Ylistys Elohim!

Elämä on nyt aivan toista. Se on elämää isolla E:llä.

Tänä aamuna tapahtui niin kuin Päivän tunnussanassa on tänään.
Väliin on itsellä kova tarve saada kohdata Herra Jeesus Kristus. Hän tiesi sen. Hän näki kuinka 
jo sapattina kaipasin Häntä. Nyt se toteutui, ylistys Isi!
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Henkilökohtaisia todistuksia   

Henkilökohtaisia todistuksia
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Kysymyksiä epäluotettavista henkilöistä

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa